013 33 13 26 13 - 14

 مزوتراپی مو برای تقویت و رویش مجدد در کلینیک زیبایی دکتر فیاض مقدم

به کمک درمانی به نام مزوتراپی یا درمان ریزش موی سر می‌توانید تنها در چند جلسه موهایتان را دوباره بدست بیاورید. برخی دلایل ریزش مو عبارتند از کاهش گردش خون در پوست سر، کمبود موادی مغذی ضروری و به هم خوردن تعادل هورمون‌ها که بر فولیکول‌های مو تأثیر می‌گذارد، مثل تولید بیش از اندازه آندروژن DHT که علت ریزش موی سر زنان می‌شود. البته موارد ذکر شده می‌تواند علت ریزش مو در مردان هم باشد و خوشبختانه، می‌توان با استفاده از مزوتراپی به کاهش و همچنین جلوگیری از ریزش مو کمک کرده و در عین حال فولیکول‌ها را برای رشد موهای جدید تحریک کرد. درمان ریزش مو با مزوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که در آن موادی با استفاده از سوزن‌های بسیار ریزی به زیر لایه اپیدرم پوست سر تزریق می‌شوند. از آنجا که مزوتراپی مزودرم، یعنی لایه میانی پوست انسان، را هدف قرار می‌دهد، سوراخ‌های ایجاد شده در پوست، سطحی هستند.

 

مکانیزم عمل مزوتراپی
در مزوتراپی از هر دو محرک فیزیکی (مکانیکی) و شیمیایی استفاده می‌شود. بسته به مشکل مورد درمان، دوزهای کوچکی از داروهای مختلف به نواحی معینی از پوست سر تزریق می‌شوند. این دوزها مثل یک گلوله دارویی عمل می‌کنند که مستقیماً به ناحیه مورد نظر از بدن انتقال داده می‌شود.

مکانیکی: سوزن یک سوراخ ریز در پوست ایجاد می‌کند که محرک یک فرایند التیام است. پوست در واکنش به این آسیب کلاژن و الاستین تولید می‌کند، که دو عنصر کلیدی تشکیل دهنده ساختمان پوست هستند. از آنجا که این تزریقات باعث هیچگونه آسیب واقعی به کلاژن یا حذف آن نمی‌شوند، کلاژن‌ جدید به کلاژن موجود اضافه می‌شود.

شیمیایی: ترکیبات فعال تزریق شده اندام‌های مورد نظر را تحریک می‌کنند. برای مثال، اگر گردش خون ضعیف باشد، از یک ماده گشاد کنند عروق (مثل کومارین) استفاده می‌شود؛ در صورت وجود التهاب بیش از حد، از یک داروی ضدالتهاب (مثل سیلیکون ارگانیک) استفاده می‌شود. کیفیت ماده مورد استفاده و تأثیر ترکیب آن در درمان مورد نظر، از مهمترین موارد در این روش هستند. نکته جالب این است، که می‌توان ترکیب آمینو اسیدها، مواد معدنی، ویتامین‌ها، کوآنزیم‌ها و اسیدهای نوکلئیک تزریق شده را کاملاً مطابق با نیازها و ترجیحات بیمار اصلاح کرد. به علاوه، این روش بی‌خطر و بدون درد بوده و بدون هرگونه نیاز به تزریق بی‌حسی موضعی یا حتی تعویض لباس بیمار، انجام می‌شود.

ابتدا یک پماد بی‌حس کننده روی پوست سر مالیده می‌شود. بعد از 45 دقیقه، قطرات کوچکی از داروی ریزش مو به تمامی ناحیه درگیر پوست سر تزریق می‌شود. این کار با یک سرنگ انسولین یا مزوگان انجام می‌شود. برای دیدن نتایج دست کم به 4 تا 5 سیکل نیاز است.‌ و برای بدست آوردن نتایج دائمی، به 6 تا 8 جلسه نیاز است.‌

خدمات مزوتراپی در رشت توسط کلینیک زیبایی دکتر کورش فیاض مقدم انجام می پذریرد

آدرس کلینیک زیبایی: رشت - چهار راه گلسار-نرسیده به پل بوسار- ساحتمان پزشکان دانا - طبقه 6- واحد 65

به اشتراک بگذارید:

نظرات شما:

amin 6 خرداد 1398 ساعت 03:03

سلام قیمت ۶جلسه مزوتراپی چقدره؟
امپولش واسه کجا هستش؟

نظر دهید - پسندیدم 4

نظر شما:

security code