013 33 13 26 13 - 14

لایه برداری با میکرودرم ابریژن در کلینیک زیبایی دکتر فیاض مقدم

میکرودرم ابریژن یکی از بهترین دستگاه ها جهت رفع چین و چروک پوست، رفع کک و مک و کلیه لک های غیر مادرزادی پوست، رفع جای جوش ، کاهش سوراخ های ریز پوست و منافذ پوستی ، جوانسازی و شفاف سازی پوست ، براق کنندگی و برگشت خاصیت کشسانی پوست ، خارج کردن جوش های سرسیاه و سر سفید از پوست استفاده می شود. معمولا در این روش یک پاکسازی پوست نیز انجام می گردد تا بهترین نتیجه حاصل گردد

از این روش می توان برای مشکلات ذکر شده در نواحی صورت ، گردن، ناحیه دکلته ، قفسه سینه ، پشت ، بازوها و ران ها استفاده نمود.

میکرودرم ابریژن اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. سپس در اکثر کشورهای اروپایی به عنوان روش بدون عارضه جوان سازی استفاده شد. این روش سپس در کشورهای امریکایی نیز مورد استفاده قرار گرفت و در سال ۱۹۹۸ موفق به دریافت تأئیدیه FDA شد و به عنوان یک لایه بردار غیر تهاجمی معرفی گردید.

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟
در روش میکرودرم ابریژن با استفاده از دستگاهی خاص نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و ایجاد تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست می نماید. میکرودرم چیست

ضمنا یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و برای حصول بهترین نتیجه ترمیم و طراوت پوست می گردد. البته در صورتی که در همراهی با این روش از لیزر نیز استفاده گردد موفقیت درمانی بسیار بالاتر خواهد بود.

میکرودرم بدون درد می باشد ونیازی به استفاده از بیهوشی یا بیحس کننده های موضعی نیست و ظرف ۱۰ تا ۱۵ دقیقه انجام میشود. مهمترین مزیت این روش درمانی این است که کاملا بدون عارضه می باشد.

میکرودرم با فواصل زمانی کوتاه قابل انجام است. در پوست های با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می توان از این روش درمانی استفاده کرد. حتی قبل از میهمانی ها می توانید با یک میکرودرم ملایم صاحب پوستی روشن و کشیده شوید و بلافاصله در مجالس شرکت کنید. در واقع میکرودرم سریعترین روش برای داشتن پوست شفاف و پاکسازی پوست است.

آدرس کلینیک زیبایی: رشت - چهار راه گلسار-نرسیده به پل بوسار- ساحتمان پزشکان دانا - طبقه 6- واحد 65

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code