013 33 13 26 13 - 14

از بین بردن افتادگی پوست در کلینیک زیبایی دکتر فیاض مقدم

تکنولوژی هایفو (امواج اولتراسوند به شدت متمرکز شده ) برای زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از کانونی کردن امواج اولتراسوند در لایه های زیرین پوست؛ میباشد. این امواج همان امواج مورد استفاده در سونوگرافی هستند . برخلاف سونوگرافی که امواج درپوست پخش می شوند، درهایفو امواج جمع شده (کانونی شده) ودریک نقطه متمرکز می شوند.

منابع تولید امواج اولتراسوند در دستگاه هایفوتراپی ؛دارای اختلاف زاویه جزیی با یکدیگر،می باشند ؛ انرژی این امواج ؛آنچنان بالا نیست که بتوانند در نقطه برخورد با پوست ؛ باعث سوختگی شوند، اما ، وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نموده و کانونی شوند؛ می توانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت نمایند( بروز پدیده رزونانس). کانونی شدن امواج اولتراسوند و ایجاد رزونانس؛ در عمق ۵/۱ تا ۵/ ۴ میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتیگراد می گردد و این حرارت باعث لخته شدن سلول های موجود در آن نقطه میشود. برای نقاط مختلف صورت ۳ تا پروب (کارتریج ) مختلف وجود داشته که اثرات درمان را بهتر و عوارض احتمالی را کاهش می دهند.


امتیاز ویژه هایفوتراپی بی نیاز بودن از بیهوشی و بدون درد بودن است .البته گاه احساس سوزن سوزن شدن و یا قلقلک گزارش می شود. طی چند ساعت بعد از هایفوتراپی ، ممکن است قرمزی مختصر یا تورم ملایم یا حساس شدن پوست به لمس بروز نموده که همه اینها هم زودگذر و کوتاه مدت هستند و برطرف خواهند شد..
مدت زمان هر جلسه درمانی بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه است. معمولا فقط ۱ جلسه درمان کافیست ؛ ولی درصورتیکه افتادگی پوست زیاد بوده وفرد دچار عاداتی مانند مصرف سیگار والکل بوده یا مشکلات خواب و استرس زیاد داشته باشد ، بعد از گذشت ۶ ماه ؛ میتوان درمان را تکرارکرد.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code