013 33 13 26 13 - 14

متاسفانه در برخی از سایت ها از روی نا آگاهی سعی کرده اند که تکنولوژی  لیزر الکساندرایت را به عنوان یک دستگاه یا برند معرفی کنند و سپس به مقایسه آن با الکس سرد کوترا بپردازند! 

لازم است در اینجا یادآوری کنم که الکساندرایت نوعی تکنولوژی لیزر می باشد نه یک برند! این تکنولوژی لیزر در دستگاه های انواع برند ها استفاده شده است و البته نوع پیشرفته آن با نام الکس سرد کوترا به طور انحصاری در اختیار شرکت کوترا می باشد.

البته کشور ها و برندهای مطرح دنیا سعی کرده اند که تکنولوژی الکس سرد را بدست بیاورند که تا کنون موفق نبوده اند و الکس سرد کوترا به عنوان گرانترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان در انحصار کمپانی آمریکایی کوترا می باشد. 

در دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد از نور مرئی تا نزدیک بهمادون قرمز تابش چندین طول موج انرژی استفاده شده‌است. طول لیزر مورد استفاده به صورت موج اندازه‌گیری نانومتر (nm) اندازه‌گیری می‌شود:

نوع لیزر طول موج (نانومتر) منبع نور نوع پوست 
آرگون 488 نانومتر یا 514.5 نانومتر فیروزه/فیروزه‌ای یا سبز دیگر استفاده نمی‌شود
یاقوت 694.3 نانومتر عمیق قرمز رنگ پریده
الکساندریت (در کلینیک‌ها استفاده می‌شود و نوع لیزر خانگی ندارد) 755 نانومتر نزدیک بهمادون قرمز انواع پوست
پالس دیود آرایه (در کلینیک‌ها استفاده می‌شود و نوع لیزر خانگی هم دارد)

در ایران دو نوع دستگاه Silkpro و Tria4x که هر دو تاییدیه FDA را دارند، بیشترین مصرف را دارند.

810 نانومتر نزدیک به مادون قرمز رنگ پریده به متوسط
Nd:YAG 1064 نانومتر نزدیک به مادون قرمز رنگ تیره‌تر
پالس نور شدید (IPL است که در حقیقت لیزر نیست)

در ایران انواع مختلفی از این نوع لیزرهای خانگی با برندهای رمینگتون، فیلیپس، دییس، بیورر و غیره عرضه شده‌اند.

650 نانومتر لیزر نیست رنگ پریده به متوسط

 

لیزر الکس سرد کوترا ساخت کشور آمریکا بدون شک بهترین و البته گران ترین لیزر در کل دنیا جهت رفع موهای زائد محسوب می شود که هم اکنون برای اولین بار در استان گیلان و شهر رشت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است از دلایلی که این لیزر را در صدر می نشاند میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دارا بودن همزمان دو نوع لیزر یعنی الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر جهت پوست های روشن یعنی تیپ های 1 تا 3 و اندیگ با طول موج 1064 برای پوست های تیره یعنی تیپ 4 تا 6 که پزشک را قادر می سازد تمام تیپ های پوستی را بدون عوارض مورد درمان قرار دهد.
  • دارا بودن تکنولوژی برتر در سیستم خنک کنندگی که از نوع کنتاکت یا تماسی بوده که نقش اساسی در جلوگیری از درد و عوارض احتمالی ناشی از لیزر ایفا می کند و لیزرهایی که از سیستم پرتاب باد خنک یا اسپری خنک استفاده می کنند، عملا عملا کارایی چندانی ندارند مضاف بر آن اسپری خنک باعث آلودگی محیط نیز می شود.
  • انرژی ساطع شده توسط دستگاه همواره یکنواخت بوده و بدون نوسان می باشد و این فاکتور بسیار اساسی در درمان موفق محسوب می شود و دستگاه های دیگر چنین توانایی را ندارند یا کم و بیش دارند.

 

آدرس کلینیک زیبایی: رشت - چهار راه گلسار-نرسیده به پل بوسار- ساحتمان پزشکان دانا - طبقه 6- واحد 65

رفع موهای زائد با لیزر الکس سرد کوترا

 

 



 
به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code