013 33 13 26 13 - 14

رفع موهای زائد با لیزر الکس سرد کوترا، بهترین انتخاب با کمترین درد و بیشترین تاثیرگذاری در یک جلسه


کمپانی کوترا پیشتاز و پایونیر لیزر اندیاگ در دنیاست. تکنولوژی تروپالس (پالس حقیقی) منحصرا در سیستمهای این کمپانی به کار رفته است. یک پارامتر تعیین کننده در درمان کلینیکال با یک سیستم لیزر پهنای پالس است. پهنای پالس مدت زمان تابش بیم لیزر به سطح پوست است. در تکنولوژی ترو پالس در زمان شروع تابش تا زمان توقف آن (پهنای پاس) سطح انرژی یکنواخت است، بدون نوسان یا کاهش و افزایش لحظهای آن. این شکل از تابش بیم آرزوی تمامی مهندسین ساخت تکنولوژی لیزر در تمام دنیاست. با این تکنولوژی میزان اثرگذاری لیزر در درمان کلینیکال به حداکثر میرسد و به همین دلیل در درمان ضایعات عروقی و جوانسازی با اندیاگ سیستم کوترا بهترین پاسخها گزارش شده است و بیشترین میزان رضایتمندی برای پزشکان را نیز داشته است.

هم اکنون لیزر الکس سرد کوترا برای اولین بار در رشت و استان گیلان در کلینیک زیبایی دکتر کورش فیاض مقدم آماده ارائه خدمات پوست و مو می باشد.


تکنولوژی ریل تایم کالیبراسیون انرژی هر شات لیزر را در سطح تنظیم شده ثابت نگاه میدارد. کاواک و فایبر قدرتمند در کنار های پاور بودن سیستم کوترا اعتبار آن را میان جامعه پزشکان متخصص حوضه پوست و زیبایی افزایش داده و مطالعات کلینیکال بسیاری در خصوص درمان توسط این لیزر صورت گرفته است. سیستم کوترا در بسیاری از درمانهای مربوطه گلد استاندارد امریکا را دارد. تمام این فاکتورها در کنار هم این سیستم را به یک لیزر قابل اعتماد و توانمند در جامعه پزشکان و بهترین انتخاب تبدیل کرده است و از سوی دیگر بیشترین میزان رضایتمندی را برای بیماران به ارمغان آورده است.

خدماتی که توسط این لیزر در  مرکز پوست و مو دکتر کورش فیاض مقدم انجام می گردد:

  • رفع موهای زائد با کمترین درد و کمترین تعداد جلسات
  • رفع ضایعات عروقی 

آدرس کلینیک زیبایی: رشت - چهار راه گلسار-نرسیده به پل بوسار- ساحتمان پزشکان دانا - طبقه 6- واحد 65

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code