013 33 13 26 13 - 14

بالا کشیدن ابروها در کلینیک دکتر کورش فیاض مقدم

افتادگی ابروها، چین‌ و چروک پیشانی و خطوط دور چشم موجب بروز بیشتر نشانه‌های پیری می‌گردد. علاوه براین، اثرات جاذبه و روند طبیعی پیری می‌تواند موجب افتادگی جزئی پیشانی به ناحیه بالای چشم شود، که خود موجب افتادگی پلک می‌شود. یک ظاهر خسته و سالخورده، می‌تواند از طریق لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابرو و پیشانی اصلاح شود، که در آن پوست پیشانی کشیده و سفت می‌شود و به صاف شدن خطوط و چین‌وچروک و جوان‌سازی ناحیه بالایی صورت منتهی می‌گردد. در اینجا به بالا کشیدن و لیفت پیشانی بدون جراحی(ژل، بوتاکس، هایفوتراپی،لیزر) می پردازیم.

ازآنجایی‌که درمان‌های جراحی گران‌قیمت هستند و بسیاری از مردم حاضر به پذیرش خطرات ناشی از عمل جراحی نیستند، روش‌های لیفت و بالا کشیدن غیرتهاجمی ابرو بسیار محبوبیت پیداکرده‌اند: لیزردرمانی، بوتاکس صورت، هایفو. این نوع از درمان می‌تواند خطوط ریز و چین‌وچروک را کاهش دهد و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد

اولتراسوند پزشکی ( هایفو تراپی ) به مدت یک دهه به‌عنوان ابزاری برای بررسی ساختار پنهان داخل بدن استفاده‌شده است. تجسم سازی از طریق تولید امواج صوتی که بافت‌های داخلی را بر روی یک صفحه‌ مانیتور نمایش می‌دهند، انجام می‌گیرد. مقادیر کمی از گرما در فرایند  بالابردن ابرو با هایفو تولید می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code